Jump to content


  1. how do I turn off this snow effect?

  2. its a yung buck birthday 

    1. KrispyK

      KrispyK

      Too bad you are turning 15 not 17

    2. ikeem

      ikeem

      lol im 17 

  3. If cops arnt allowed on warzone why are vigis

    1. mon5t3r

      mon5t3r

      cops are allowed on warzone tho, and vigis aren't as restricted as cops, please stop with these retard comments

    2. decla

      decla

      vigis are civs they can go anywhere 

      cops will have rules to follow like wave rule you can go into warzone you just have to be following the rules eg sargent has to be on and 3 in ya group 

  4. Happy birthday @ikeem the meme 

    1. ikeem

      ikeem

      Thx bro 

       

  5. I just realized that yesterday was my first year on Olympus.

    1. yung matt
    2. communistjosh

      communistjosh

      So we can mark December 18th as the day Olympus hit a wall ;)

  6. I think the civ council should look into complete freedom of speech being allowed on Olympus. Our community is great. And I need the ability to spam the n word in side chat and tell kids to hang

     The greatest man to walk olympus agreed. Why cant you @Peter Long

    1. Show previous comments  1 more
    2. Will_

      Will_

      I know buddy. But we can still try #unbantheboys

    3. KrispyK

      KrispyK

      As a suicidal person I should be allowed to tell people to neck

    4. Strikke
  7. How often do you get RDM'd?

    1. Show previous comments  1 more
    2. CocoisDead

      CocoisDead

      Lets just say you lucky to stay alive in kav:lol:

    3. DeadPooL

      DeadPooL

      its been a good while TBH

    4. mon5t3r

      mon5t3r

      cant get rdm'd if you let him rdm everyone else then arrest him

  8. Congrats @Ryan

    1. Ryan

      Ryan

      Thx it was a lot of hard work and training, but I finally achieved the goal!

    2. tacosmell
  9. Happy birthday to the lad @Super_Nova Best love story of olympus bb :wub:

  10. come watch the stream boys 

     

  11. hello

    1. Show previous comments  1 more
    2. Arigato

      Arigato

      man goes to uni and forgets everyone smh

    3. heyday

      heyday

      2 minutes ago, Arigato said:

      man goes to uni and forgets everyone smh

      Don't worry son, I'm home

    4. DeadPooL

      DeadPooL

      is that SGT heyday:DPEducated:

  12. Get cops off Warzone or we all out the piece

  13. Anyone know how to make an autorun macro for logitech, I need it for dayz

    1. Ronin

      Ronin

      i need it for this server god damn

      why isnt it already a feature

  14. 7906fa1491c8d5f6d24cb2a11fddf8b7.png:thinking-face_1f914:

    1. Show previous comments  4 more
    2. communistjosh
    3. Strae

      Strae

      stop arguing in my status updates you monkeys

    4. KrispyK

      KrispyK

      God damn rat made his choice get the gulag 

       

      Man said he'd never join asylum

  15. Can we get clubs back so i can start a stoners club and we can all be faggots and  flex on what weed we are smoking in the club.
     

    1. Chaos

      Chaos

      FUCKING YES

      pls, I'm on Sour Amnesia rn

  16. IM STREAMING ARMA 3 BIATCH

     

  17. When I first noticed the snowflakes it really took a minute to realize what was going on...

  18. Subnautica is free on epic games client

  19. These snow flakes gonna have to run a fade if they keep floating around on my screen

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.