Jump to content
Google

Confessions of a Dangerous Mind

Recommended Posts

16 minutes ago, KGB JOSH said:

Jeez you were pretty garbage for someone that was cheating

I mostly cheated for Medic. So I can see where people were about to die and get to them faster.

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

UnBaNnInG gOoGlE tO bEgIn WiTh WaS a GoOd IdEa, NoT lIke AnYtGiNg CoUlD gO wRoNg

 

@staff

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Google said:

I mostly cheated for Medic. So I can see where people were about to die and get to them faster.

Imagine cheating on medic.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, indian said:

add me on discord @Google indian#9261

Didn't work.

2 minutes ago, RDyer216 said:

Imagine cheating on medic.

Imagine not giving me Search and Rescue when I deserve it

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sry its !indian#9261

ik you've lied to me and shit but i care about your privacy

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

idk why you mongs are shitting on him for cheating harmlessly when there are people on cap everyday that call everyone trash and deny they are cheating. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

This post just proves why you did not deserve search and rescue lol.:Kappa:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Childish said:

This post just proves why you did not deserve search and rescue lol.:Kappa:

I think this post just showed that he was willing to risk getting banned for S&R, that's real commitment right there

  • Like 7
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lmfao you lispy little retard, you still fucking sucked

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yikes thats an L

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Paved said:

lmfao you lispy little retard, you still fucking sucked

Lol, obviously I mainly used them to camp Rebel Outpost and for medic... I didn't use them to fight cartels often. I think I fought a cartel with them like 5 times maybe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Google said:

I mostly cheated for Medic. So I can see where people were about to die and get to them faster.

Whelp now I've seen it all, someone cheating on medic. Lul... 

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Bojo said:

UnBaNnInG gOoGlE tO bEgIn WiTh WaS a GoOd IdEa, NoT lIke AnYtGiNg CoUlD gO wRoNg

 

@staff

He somehow fucked up a server that never went live, he was toxic and this suprises almost no one.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Google said:

I mostly cheated for Medic. So I can see where people were about to die and get to them faster.

why

like

why tho

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Ziggyuwu said:

why

like

why tho

To get Search and Rescue

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, noonj said:

What is so good about search and rescue? 

Dope Crates

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Google said:

Dope Crates

Dope crates are broken.  You weren’t missing anything.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Google said:

My name is Google when I first began playing Arma 3 I began by using Hacks when I came over from DayZ and was blowing up Asylum and it was pretty fun. That's when I was like hey maybe not using hacks will be fun as well and that's when I got addicted. I played 24/7 and loved every moment of it. However, lately I think I've been to addicted to it I've been grinding for Search and Rescue for months and never got it! So at first I began by getting more revives on Medic, but even then I didn't get Search and Rescue so I decided that since they refused to give me my Search and Rescue that I EARNED I'd teach them a lesson by shooting some people through rocks and walls or ESPing on cop.

o7 @Jerrod

https://gyazo.com/c75ebff1913b99d2bfd7d310968aa624

I asked for Search and Rescue @Mercury should've just given me Search and Rescue :( I DESERVED IT!!!!

obviously you didn't deserve it lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Deluxe said:

obviously you didn't deserve it lmao

Lies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.